COLIVA, MOR DUPA EA !

Nu  știu  cum  este  pe  la  alţi,  dar  eu  sunt  mort,  după  o  nevinovată  colivă.  Cu  mulţi  ani  în  urmă, bunica  mă  lua  peste  tot  în sat, chiar  și  pe  la  pomeni.  Și  cum la  pomană,  se  pune  întâi  mâncare  și  pe  la  sfârșit  coliva,  când  să  mai  merg  și  la  scoală, rămâneam  fără  chef.   Nu  toată  lumea  o  face  la  fel.  Noi  punem  tuciu´  mai  mereu.  De  exemplu  eu  sunt  topit  după  o  coliva   mai  isteaţă,  plină  de  nucuţă și  lămâie.   O ador  când  miroase  a  rom,  și  pe deasupra  presărată  cu  biscuite  răzuit.  Nu mai  zic  de  bombonele  din alea  marunţele  de  toate  culorile,  măiculiţă….mor.  Dacă ar  fi  să aleg  între  tort   și  colivuţă,    aleg,  tort+ colivă.  Gust  din  amândouă,  niciodată  cantităţi  mari  așa  omenește.  Bine  că se  găsește  arpacaș   aici,  bun  la  preţ  și  poţi  face  o  colivă   trăznet.  Acum  nu  știu   ce  să  zic,  dacă  v-am  stârnit  pofta,  vă  rog  să  mă iertati !

4 gânduri despre „COLIVA, MOR DUPA EA !

Comentariile sunt închise.