O PRINŢESĂ !

Întotdeauna  am  visat,  să  avem  o  prinţesă,  iar  Dumnezeu  ne-a  oferit-o.   Avem  pereche, da, sunt  foarte  fericit,  așa i-am  descris-o  soţiei, exact  cum  este IULIANA în această  fotografie.  Sunt  împreuna  cu soţia  mea  de  19 ani.  Copii  ne-am  dorit  încă  de  la  început,  și  la un an de  la  nuntă  a apărut  băiatul,  care  este bradul  și viaţa noastră.   Anul  acesta  împlinește  18 ani, și  abia  așteaptă  ca orice  tânăr,  să-și  obţină permisul  de conducere.  Fata vine  tare  din  urmă  și  aproape   de  sfârșitul  anului  împlinește  8  anișori.  Discutam  cu  soţia  zile  întregi, că  îmi  doresc  o  fetiţă  și dacă sa-r putea  cu  părul  creţ,  ochișorii  negrii, bulănele  și  înaltă.  Parcă  făceam  descrierea  acestei  fotografii.  Vine  ziua  în  care  trebuia, să  mergem  la  ecograf.  Aveam  mai  multe  emotii  eu  decât ea.  Intrăm  la  medic și  dupa  nu  mult timp, ne  întreabă  ce  avem  acasă, băiat,  răspund  eu  și  soţia  pe o voce.  Medicul  se  uita  la  noi,  și  cu  o  voce  mai  stinsă  zice,  vine  și  fetiţa.  Soţia  se  uita  la  mine,  și  nu  avea  nici  o  reacţie, doctorul  fiind  sudamerican   vorbea  o  spaniolă  mai  pocită,  sincer  de  emotii  eu  nu  am  înţeles  bine. Mai  întreb  odată,  la  care  el  zice,  ai  auzit  bine,  si que  viene  una  nena  y  se  acabo.  Emoţii  mari,  știam  ce  ne  așteaptă,  nu  ieram   începători ,  aveam  experienţă  cu  primul  copil, dar  lipsa  unui  sprijin  atunci,  s-a  cunoscut.   Mulţumim   bunului  Dumnezeu,  pentru  puterea  pe care ne-a dat-o,  să putem să îi  creștem.  Satisfacţia  este  cu atât  mai  mare,  deoarece  am  reușit,   doar  noi  doi  să-i  creștem, aici  neavand rude, părinţi, toţi  sunt în România.  Am  povestit  asta,  pentru  că am  simţit,  persoane  minunate   aici.(blog)

2 gânduri despre „O PRINŢESĂ !

  1. Doamne ce frumusete! Taticule, peste putin vei dormi cu pusca sub perna ehehehe…. Parul ala e de poveste, nu pare adevarat!

    1. Așa este,are un păr frumos foc.De la naștere a văzu că este frumoasă și când am luat-o în braţe, a zâmbit, acela a fost un moment când era să o scap pe jos de emoţi. Mulţumesc frumos de compliment!

Comentariile sunt închise.