LASA FUMATUL

Fumatul este un viciu, făra doar și poate, care ne aduce numai  probleme. Eu am inceput să fumez de foarte tânar, exact nu mai stiu, undeva pe la 16-17  ani. Când nu aveam ţigari, turbat  eram, scotoceam prin toate hainele, numai să gasesc o ţigara ,uitată din greseală. Tot timpul miroseam a scrumieră, degeaba mă spălam pe dinti, căci mirosul de ţigara era permanent. Pâna la urma au aflat și părintii, era inevitabil, deoarece  tot timpul mai luam câte  o ţigară de la tata, iar el a observa dar nu m-a intrebat nimic. Intr-o bună zi le-am povestit  părinţilor  de „isprava „mea si normal că i-am întristat. Tata mi-a zis:” mă băiete decat sa dai foc la casă, magazie si tot asa, nu te mai ascunde, este alegerea ta proastă dar asta este”. Am continuat cu fumatul aproximativ 15 ani, când am cunoscut-o pe actuala  soţie și i-am promis ca dupa nuntă, ma voi lăsa de ţigari. Intr-o zi, am avut o discuţie cu tata, și i-am spus că sunt hotărat sa nu mai fumez, iar răspunsul lui a fost că vrea sa nu mai fumeze nici el. A fost o decizie care ne-a ajutat pe amândoi. Au trecut mai bine de 16 ani de atunci, si cu siguranţă am câstigat zile bune de viaţă, plus o economie importantă la buzunar. Nu sunt în măsură să dau sfaturi dar, încearcă, nu gândi de douâ ori, alegerea este a fiecaruia dintre noi.Te poţi lăsa si tu,chiar si tu, oricare  ai avea acest  viciu!

 

